Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

t wassende water en meer

  • Miranda

    Hallo!

    Wie zou zo vriendelijk willen zijn om mij de cover van “Het wassende water” per mail te sturen?

    Heb namelijk wel de serie op dvd maar niet de cover, vandaar!

    Alvast bij voorbaat dank.

    Met vriendelijke groet, Mirandalisa schreef:

    >

    > hoi ik heb het wassende water op dvd compleet.

  • Jaco

    hallo.

    ik denk niet dat er een cover van is omdat de serie nog steeds niet officieel op dvd te verkrijgen is.

  • Paul

    Hoi Lisa,

    ik zou zo graag het wassende water nog een keer willen zien. Is er een

    mogelijkheid dat ik een copietje kan krijgen? of kan ik het ergens downloaden

    als je het online zet? of heb je een adres waar ik de dvd kan kopen?

    vriendelijke groeten

    Paul

  • gerrit

    zou u die aan mij willen verkopen groetjes gerritlisa schreef:

    >

    > hoi ik heb het wassende water op dvd compleet.

  • corry van staveren

    Dear Jaco:

    Als je de dvd van het wassende water nog hebt of een copy kunt maken dan zou ik het heel op prijs stellen als ik van je hoorde…Thanks a million…Corry

  • Jaco

    hey Corry.

    ik heb de cd eindelijk weer terug, ik ga er binnenkort een aantal copietjes van draaien , er zijn namelijk een aantal mensen die hem graag willen hebben.

    zodra ik ze heb neem ik contact met je op, mail je mail adres even naar die van mij : jaco_bus@hotmail.com

    groetjes Jaco.

  • loes

    hallo,

    ik ben op zoek naar de serie het wassende water!! wie kan mij helpen om hieraan te komen!! Ik begreep al dat sommige mensen hem al op dvd hebben en hier copieetjes van verkopen!! graag zal ik met deze menzen in contact komen, om ook een copie te kunnen krijgen van deze serie!! uiteraard tegen betaling.

    Ik zal er ontzettend blij mee zijn, dit was namelijk mijn favoriete serie tijdens mijn jeugd!!

    gr. loeslisa schreef:

    >

    > hoi ik heb het wassende water op dvd compleet.

  • roomenburg

    wie heb voor mij de dvd cover van het wassende water al vast mijn vriendelijke dank gr. hans

  • Theo

    Hoi Jaco,

    Ik ben evenals zovelen voor mij ook op zoek naar het wassende water.

    Ook ik zou graag een copie ontvangen op dvd. Zou je zo vriendelijk willen zijn???

    Alvast heel erg bedankt. Ik hoor wel wat de kosten zijn.

    mvg.

    Theo

  • jaco

    hey Theo.

    Ik heb nog steeds problemen om een copy te maken, maar stuur je e-mail adres maar , dan laat ik iets weten zodra ik ook iets meer weet.

    jaco_bus@hotmail.com